Panel dla Klientów

Panel Klienta

 

Dla naszych klientów uruchomiliśmy usługę:Panel Klienta, dzięki której będą mogli sprawdzić poprawność swoich danych osobowych, stan swojego bieżącego salda, listę faktur, wydrukować druk wpłaty przelewu dla każdej faktury. Klienci mogą także sprawdzić jakimi promocjami są objęci.

 


Na stroniehttps://www.bdi.net.pl należy u góry kliknać w „Panel Klienta”.
Warunkiem dostania się na stronę jest akceptacja certyfikatu, wpisanie swojej nazwy użytkownika (imie.nazwisko@netX.bdi.net.pl) oraz hasła.
Hasło jest takie samo jak do poczty. Użytkownicy, którzy nie pamiętają swojego hasła, a chcieliby dostać się do swojego Panelu Informacyjnego, proszeni są o kontakt.
Uwaga: do poprawnego wyświetlania faktur niezbędny jest program do odczytu plików PDF np. Foxit Reader dostępny ze strony
downloads.foxitsoftware.com/foxitreader/FoxitReader23_setup.exe lub Acrobat Reader dostępny ze strony www.adobe.com .

 

 


Korzystanie z Panelu Informacyjnego

 

1. Należy wpisać w oknie przeglądarki https://klienci.bdi.net.pl i wybrać Panel Klienta (u góry po prawej stronie). W niektórych przeglądarkach może pojawić się prośba o akceptację certyfikatu. Należy kliknąć „Tak” i wtedy pojawi się strona taka jak poniżej 


2. Podajemy swoje dane do logowania, czyli nazwę użytkownika w formacie imie.nazwisko@net[X].bdi.net.pl oraz hasło. Następnie klikamy „Zaloguj”
 

3. Po zalogowaniu pokazuje się pierwsze okno Panelu Informacyjnego.


4. Klikając w „Lista faktur” przechodzimy do okna umożliwiającego przeglądanie wszystkich faktur, drukowania faktur oraz druków wpłaty.


5. Klikając na „Lista promocji” możemy zobaczyć jakimi promocjami jesteśmy objęci, w „Lista usług” jakie mamy zamówione usługi dodatkowe.
W oknie „Zamawianie usług” możemy zamówić usługi dodatkowe.

6. Panel klienta umożliwia również zmianę hasła do Panelu i połączenia szerokopasmowego.

fb-share-icon